انجام بیش از ۴ کیلومتر حفاری تونل خط ۴ قطارشهری مشهد بهره‌برداری از کندروی بزرگراه پیامبراعظم(ص) و بوستان خطی بزرگراه امام‌علی‌(ع) مشهد در تابستان ۱۴۰۳ نجات بانوی مبتلا به سکته مغزی فریمانی از طریق اورژانس هوایی هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد در شرایط سالم قرار گرفت (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تایید بیمه تامین اجتماعی ۱۰۹ هنرمند صنایع دستی در مشهد اعمال قانون هزار و ۶۴۸ دستگاه خودرو حادثه‌ساز در مشهد | ۸۲ نفر درتصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترافیک پر حجم در بزرگراه آزادی و طول بلوار ملک آباد تا فلسطین در مشهد (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو| نشست خبری سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس با اصحاب رسانه (۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) شهردار مشهد: به‌زودی، مسیر «ره‌باغ رضوان» در محدوده حرم مطهر رضوی بازگشایی می‌شود ۱۰۶۵ درصد رشد اعتبارات عمرانی منطقه‌۲ شهرداری مشهد از ابتدای فعالیت شورای ششم گزارشی از فراز‌و‌فرود‌های الیت که هنوز بعد از ۱۳‌سال، دل‌خوری برخی راننده‌ها را به دنبال دارد اعمال قانون هزار و ۸۰۶ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۸۱ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد امروز پاک است (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

شهردار مشهد: ۱۳۷ صندوقچه‌ای از پیشنهادات بکر است

  • کد خبر: ۱۷۵۲۱۲
  • ۲۹ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۸
شهردار مشهد: ۱۳۷ صندوقچه‌ای از پیشنهادات بکر است
شهردار مشهد مقدس در پی بازدید از مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری گفت: در این دوره از مدیریت شهری، به همت مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل، باید بهره‌برداری‌های بیشتر و جامع‌تری از ۲هزار تماسی که روزانه با این مرکز گرفته می‌شود، صورت گیرد؛ ۲ هزار تماس هم می‌تواند منتج به ۲ هزار رضایت شهروندی از عملکرد شهرداری شود و هم ۲ هزار نارضایتی...

به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا قلندر شریف شهردار مشهد روز گذشته بازدیدی سرزده از مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری داشت و امروز در صفحه شخصی خود در اینستاگرام درباره این بازدید نوشت: «"۱۳۷" شاهراه ارتباطی دوسویه بین مدیریت‌شهری و شهروندان، به عنوان صاحبان اصلی شهر است؛ گنج بی‌نظیری که شهرداری مشهد در دل خود آن را جای داده است.»

آنچه در ادامه می‌خوانید متن پست اینستاگرامی آقای شهردار است:

«مجاوران عزیز مشهدالرضا (ع)، سلام 

روز گذشته فرصت ارزشمندی فراهم آمد تا بازدید سرزده‌ای از مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری داشته باشم و با نیرو‌های خدوم این مرکز که در خط مقدم ارتباط با زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی هستند، گپ‌وگفت صمیمانه‌ای داشته باشم؛ همچنین با تعدادی از شهروندان عزیز مکالمه تلفنی داشتم و از نزدیک در جریان مشکلات شهری آنان قرار گرفتم.

"۱۳۷" شاهراه ارتباطی دوسویه بین مدیریت‌شهری و شهروندان، به عنوان صاحبان اصلی شهر است؛ گنج بی‌نظیری که شهرداری مشهد در دل خود آن را جای داده و صندوقچه‌ای از پیشنهادات بکر، نقطه‌نظرات و انتقادات سازنده شهروندانِ دغدغه‌مند مشهدی که دل در گرو توسعه کمی و کیفی شهر امام‌مهربانی‌ها دارند تا خدماتی مطلوب‌تر به زائر و مجاور آقا ارائه شود.

در این دوره از مدیریت شهری، به همت مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل، باید بهره‌برداری‌های بیشتر و جامع‌تری از ۲هزار تماسی که روزانه با این مرکز گرفته می‌شود، صورت گیرد؛ ۲ هزار تماس هم می‌تواند منتج به ۲ هزار رضایت شهروندی از عملکرد شهرداری شود و هم ۲ هزار نارضایتی...»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->