کیفیت هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد امروز «پاک» است (۱۸ تیر ۱۴۰۳) نقص فنی برنامه سفر قطار مشهد- سرخس را لغو کرد (۱۸ تیرماه ۱۴۰۳) پلمب واحد‌های صنفی مزاحم و نیز انبار‌های ضایعات متخلف در مشهد انتصاب سرپرست اداره کل حوزه شهردار و امور شورای اسلامی شهر مشهد مقدس ثبت نام بیش از ۲۹ هزار خانواده مشهدی در سامانه سرویس مدارس «سپند» (۱۷ تیر ۱۴۰۳) آمادگی مشهد برای برگزاری مراسم‌های دهه اول محرم اکران تصاویر خادمان حسینی در قاب مفاخر در مشهد حمایت از ۵٠٠ ایستگاه صلواتی در قالب طرح «حسینیه‌ای به وسعت شهر» در مشهد روایتی تاریخی از هجوم به زائران و مجاوران حرم‌رضوی در محرم ۹ قرن پیش برگزاری جلسه هماهنگی ستاد اربعین شهرداری مشهد شهروند خبرنگار | درخواست بهسازی پیاده رو بین سیدرضی ۲۵ و ۲۷ مشهد + پاسخ بهره‌برداری از مرکز دندانپزشکی شهرداری مشهد تا یک ماه دیگر زمان بهره‌برداری از پروژه اتصال بولوار امام خمینی(ره) به بولوار نماز اعلام شد ذخایر خونی در مشهد رو‌به‌کاهش است هوای کلانشهر مشهد امروز سالم است (۱۷ تیر ۱۴۰۳) تقدیر شهردار مشهد از مردم این شهر برای حضور حماسی در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری آخرین وضعیت پروژه احداث آزادراه مشهد-چناران نگاهی به روزگار رفته یکی از مهمترین صنعت‌های قدیمی مشهد | گره خوردن تاریخ ریسندگی با تارو پود قالی مشهد روزانه ۲ تا ۶ هزار شهروند از شهربازی پارک ملت مشهد بازدید می‌کنند افزایش‌چشمگیر نماد‌ها و یادمان‌های زیارت در مشهد فارسی‌سازی کارت‌های پرواز به صورت آزمایشی در فرودگاه بین‌المللی مشهد آغاز شد
سرخط خبرها

شهردار مشهد: ۱۳۷ صندوقچه‌ای از پیشنهادات بکر است

  • کد خبر: ۱۷۵۲۱۲
  • ۲۹ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۸
شهردار مشهد: ۱۳۷ صندوقچه‌ای از پیشنهادات بکر است
شهردار مشهد مقدس در پی بازدید از مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری گفت: در این دوره از مدیریت شهری، به همت مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل، باید بهره‌برداری‌های بیشتر و جامع‌تری از ۲هزار تماسی که روزانه با این مرکز گرفته می‌شود، صورت گیرد؛ ۲ هزار تماس هم می‌تواند منتج به ۲ هزار رضایت شهروندی از عملکرد شهرداری شود و هم ۲ هزار نارضایتی...

به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا قلندر شریف شهردار مشهد روز گذشته بازدیدی سرزده از مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری داشت و امروز در صفحه شخصی خود در اینستاگرام درباره این بازدید نوشت: «"۱۳۷" شاهراه ارتباطی دوسویه بین مدیریت‌شهری و شهروندان، به عنوان صاحبان اصلی شهر است؛ گنج بی‌نظیری که شهرداری مشهد در دل خود آن را جای داده است.»

آنچه در ادامه می‌خوانید متن پست اینستاگرامی آقای شهردار است:

«مجاوران عزیز مشهدالرضا (ع)، سلام 

روز گذشته فرصت ارزشمندی فراهم آمد تا بازدید سرزده‌ای از مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری داشته باشم و با نیرو‌های خدوم این مرکز که در خط مقدم ارتباط با زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی هستند، گپ‌وگفت صمیمانه‌ای داشته باشم؛ همچنین با تعدادی از شهروندان عزیز مکالمه تلفنی داشتم و از نزدیک در جریان مشکلات شهری آنان قرار گرفتم.

"۱۳۷" شاهراه ارتباطی دوسویه بین مدیریت‌شهری و شهروندان، به عنوان صاحبان اصلی شهر است؛ گنج بی‌نظیری که شهرداری مشهد در دل خود آن را جای داده و صندوقچه‌ای از پیشنهادات بکر، نقطه‌نظرات و انتقادات سازنده شهروندانِ دغدغه‌مند مشهدی که دل در گرو توسعه کمی و کیفی شهر امام‌مهربانی‌ها دارند تا خدماتی مطلوب‌تر به زائر و مجاور آقا ارائه شود.

در این دوره از مدیریت شهری، به همت مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل، باید بهره‌برداری‌های بیشتر و جامع‌تری از ۲هزار تماسی که روزانه با این مرکز گرفته می‌شود، صورت گیرد؛ ۲ هزار تماس هم می‌تواند منتج به ۲ هزار رضایت شهروندی از عملکرد شهرداری شود و هم ۲ هزار نارضایتی...»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->